tel.: +48 508 806 950
tel.: 508 806 991
tel.: 505 044 212
domarket@domarket.pl

Kiedy otrzymam przesyłkę

W opisie każdego produktu podana jest dostępność - przewidywany czas oczekiwania na jego sprowadzenie do magazynu Domarket.pl  (liczony w dniach roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia). W przypadku zamówienia kilku produktów liczy się zawsze najdłuższy czas dostępności. Podczas weryfikacji zamówienia, Klient informowany jest o terminie realizacji zamówienia oraz potwierdzane są koszty transportu.

W przypadku płatności przelewem określony termin realizacji wydłuża się o czas księgowania wpłaty, a jeśli klient wybiera płatność ratalną, o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.


Data otrzymania przesyłki = termin realizacji (dostępność) + czas dostawy

    Transport własny sklepu - Termin dostawy naszym transportem ustalany jest indywidualnie z klientem po skompletowaniu jego zamówienia. Podczas planowania dostawy brane są pod uwagę preferencje klienta co do terminu dostawy, jednak możliwość dostosowania się do nich zależny jest od planów logistycznych na dany tydzień.

    Wysyłka kurierska - W przypadku przesyłek kurierskich każdorazowo w momencie nadania przesyłki informujemy mailowo klienta o jej numerze przewozowym, na podstawie którego może on uzyskać numer telefonu do kuriera. Przesyłki kurierskie dostarczane są do klienta w ciągu 1-2 dni od momentu wydania paczki z naszego magazynu.

 

Link do strony kuriera

http://www.dpd.com.pl/subpage.asp?id_kat=3&id=33&mark=18